5 Essential Elements For طراحی وب سایت

Wiki Article

ما تمام محصولات خود به ویژه “طراحی سایت” را گارانتی میکنیم به نحوی که اگر پس از تحویل پروژه، هر یک از فاکتورهای موجود در برگه گواهی تایید عملکرد دچار افت کیفیت شوند، تمام هزینه پرداخت شده، بدون هیچگونه کسری عودت داده میشود.

کسب و کار اینترنتی بدون داشتن استراتژی های سئو محکوم به شکست است بنابراین توصیه می شود حتما از تجربیات یک متخصص سئو برای سایت خود استفاده کنید.

گرافیست سایت: معمولاً ایجاد طرح‌های اولیه‌ی وب سایت، طراحی اشکال گرافیکی، تصویرسازی ، طراحی لوگو و.. به عهده‌ی گرافیست است که باید فردی خلاق و باانگیزه باشد.

منظور از سرعت بارگذاری سایت در دیوایس های مختلف این است که سایت شما باید در دستگاه های مختلف دسکتاپ ، لب تاب ، تبلت و موبایل از سرعت بارگذاری و لودینگ قابل قبولی برخوردار باشد. تا بتواند تجربه خوبی را برای کاربران شما رقم بزند.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند.

وبسایت یا تارنما یا وب‌گاه مجموعه‌ای از فایل‌های مختلف اعم از تصاویر، متون یا فایل‌های برنامه‌نویسی شده‌است که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده‌اند.

بله البته. هم آموزش کار با سایت به صورت حضوری داده میشه و هم یک فیلم آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتون داده خواهد شد.

با توجه به اینکه آژانس خلاقیت وبسیما طراحی سایت عضو رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور است، تمامی تعرفه ها بر اساس تعرفه استاندارد اعلام شده توسط این مرکز محاسبه طراحی سایت و به مشتری اعلام می‌گردد.

به دنبال چشم اندازی که برای خود در نظر گرفته ایم، به دنبال افزایش سهم خود در بازار طراحی سایت در داخل و خارج از کشور هستیم و از این رو سعی بر ایجاد مزیتهای رقابتی و تفاوت های بنیادی با سایر رقباییم.

 یعنی اطلاعاتی که کارمندان از سایت دریافت می کنند متفاوت با اطلاعات مدیران و همچنین متفاوت با اطلاعاتی باشد که بازدید کنندگان خارج سازمان از سایت دریافت می کنند.

کاربران شما دستگاه های مختلفی دارند، اینکه سایت شما در تمام دستگاه ها اعم از موبایل، تبلت و دسکتاپ درست نمایش داده شود یک اصل بسیار مهم است چرا که اگر سایت شما مثلا در موبایل درست نباشد، طیف وسیعی از مشتریان نمیتوانند از سایت شما استفاده کنند.

طراحی سایت طراحی وب سایت بازرگانی برای استفاده شرکت هایی که در حوزه تجارت و بازرگانی، امور طراحی سایت صادرات و واردات فعالیت می کنند باید در اولویت کار هایشان قرار بگیرد و مورد توجه باشد چون که داشتن یک وب سایت برای همچین کمپانی ها به دلیل ایجاد یک پل ارتباطی با مشتریان طراحی سایت چیست بازار داخلی و نیز راهی برای برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی با بازار خارجی در دیگر کشورها قرار می گیرد.

بعد از یادگیری هر کد شما می‌توانید آن را همانجا تست کرده و خروجی اجرای کدنویسی خود را ببینید.

استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن بارگذاری سایت و امتیاز آن در موتورهای جستجو می‌شود.

Report this wiki page